خدمات آنلاین پست بانک از ۱۲۰ میلیون سفر غیرضروری جلوگیری می کند

 

فراهانی رئیس هیات مدیره این بانک درجریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از شعبه امیرالمومنین(ع) زاهدان ضمن بیان مطلب فوق گفت: درحال حاضر 260 دفترخدمات بانکی پست بانک درسطح استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زلزله زده سراوان فعال است و تمامی خدمات نوین بانکی از جمله تسهیلات ارزان قیمت را در راستای آبادانی روستاها ارائه می کند.

وی افزود: هموطنان رضایت خوبی از خدمات پست بانک دارند و یقین دارند که این بانک به دنبال سود و منافع صرف نیست بلکه به دنبال خدمت رسانی و توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در مناطق روستایی است.

رئیس هیات مدیره پست بانک تصریح کرد: جمع آوری منابع سرگردان و اندک روستائیان و بازگرداندن آن به همان مناطق از رسالت های اصلی پست بانک است بطوریکه در آخرین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بیش از 70درصد جوایز آن به روستائیان و مناطق محروم اختصاص یافت.

فراهانی خاطرنشان ساخت: خدمات دفاتر روستائی پست بانک همانند خدمات یک شعبه مجهز است و هم اکنون 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستائی در سطح کشور به ویژه در نقاط دوردست به صورت لحظه ای(Online) خدمات دهی می کند.

وی عنوان کرد: پست بانک یک بانک خدمت رسان است و حضور آن در روستاها یک ضرورت است و درحال حاضر از مجموع حدود 31 هزار روستای کشور تعداد 10 هزار روستا از خدمت آن استفاده می کنند و آمادگی دارد 20 هزار روستای دیگر را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

رئیس هیات مدیره پست بانک اضافه کرد: پست بانک ایران با پرداخت یارانه نقدی بیش از 6/1میلیون سرپرست خانوار توانسته است جایگاه دوم را در میان بانک های کشور به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: پرداخت یارانه در روستاها یکی از دغدغه های مسئولان نظام بود که با واگذاری آن به پست بانک برطرف شد و حتی این کار بزرگ در دنیا به عنوان پروژه ای جهانی و کاری کم نظیر و عملکرد برتر شناخته شده و از سوی سازمان ملل با ارائه لوحی مورد تقدیر قرار گرفت.

 فراهانی در آستانه ولادت با سعادت دخت پیامبر اکرم (ص) ضمن مهم برشمردن ارزش والای زن درجامعه اسلامی و تبریک این ایام خجسته اظهار نمود: تمامی کارکنان پست بانک شعبه امیرالمومنین زاهدان را خانم ها تشکیل داده اند که به بانوان این شهر به صورت ویژه خدمات بانکی ارائه می نماید.

گفتنی است: دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان، بازدید از شعب و دفاترشهری زاهدان، افتتاح پایگاه شبانه روزی 24×7 در زاهدان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و مرکز نظارت و کنترل از راه دور پست بانک استان، برگزاری جلسه هم اندیشی با کارگزاران دفاتر منتخب استان و برگزاری نشست خبری با صدا و سیمای مرکز زاهدان، خبرگزاری ها و مطبوعات محلی از مهمترین برنامه های رئیس هیات مدیره پست بانک و هیات همراه در سفر به این استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده