اسکنر اثر انگشت نوری

 کیت نرم افزاری این ریدر اثر انگشت به همراه نمونه کد های VB, VB.NET, DELPHI, VC, C#.NET. ارایه می گردد که امکان هماهنگی با نرم افزارهای دیگر را تسهیل می کند.

 

 

تشخيص اثر انگشت نوري و خازني

تشخيص هويت و صدور مجوز از روي اثر انگشت يکي از ساده‏ترين و پرکاربردترين روش‏هاي تشخيص هويت است براي خواندن اثر انگشت، سيستم‏هاي زيادي که از فناوري هاي گوناگون بهره مي‏برند، وجود دارد. اما سيستم‏هايي که اثر انگشت را بر پايه روش‏هاي نوري ثبت مي‏کنند، بيشتر گسترش پيدا کرده‏ اند. در اين شيوه، نور از سوي يک چشم به انگشت تابانده مي‏شود. سپس يک دوربين CCD، پرتوهاي باز تابيده را دريافت کرده و از روي آنها يک عکس سياه و سفيد مي‏سازد. اين عکس مشخصات بارز اثر انگشت را نشان مي‏دهد وضوح اين سيستم به ميزان اهميت و نوع کاربرد بستگي دارد. براي نمونه براي تشخيص اثر انگشت کودکان که پيچيدگي بيشتري دارد از وضوح dpi 1000 استفاده مي‏شود در حاليکه براي بزرگسالان، وضوحdpi  500 کافي است.

در کنار روش‏هاي نوري، براي کاستن از هزينه ‏ها، روش‏هايي نيز ابداع شده‏اند که در آنها از خازن استفاده مي‏شود. در اين شيوه از صفحه‏هايي استفاده مي‏شود که تا 000/100 حسگر خازني دارند و بار آنها پس از تماس انگشت اندازه‏گيري مي‏شود. از روي نتايجي که بدست مي‏آيد عکسي از اثر انگشت ساخته مي‏شود.

از این دستگاه می توان در بانک ها و پروژه های e government  استفاده نمود.همچنین این دستگاه می تواند جایگزین مناسبی برای پایانه های فروش در سیستم های کارت وفاداری باشد.

 

 اطلاعات فنی 

Items
Description
Resolution
500DPI
Fingerprint image enrollment time
<0.5s
Fingerprint match time
<0.01s
Security level
5, adjustable
FAR
<0.0001%
FRR
<0.01%
Sensor
Optical fingerprint sensor
Fingerprint verification technology
fingerprint verification algorithm(independent intellectual property)
Allowable rotation
±180°
Power supply
5V±5%
Communication interface
USB2.0
Working temperature
-15℃~+40℃
Working humidity
45%RH~85%RH (no dew)
Operation system
Windows2000/XP/Vista,DirectX 8.0 or above
Dimension
100x66x51mm (Can be customized )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده