نرم افزار جامع بانکی ABIS

متعلق به نسل آینده نرم افزار های جامع بانکداری است ABIS 

 ABIS به بانک شما کمک می کند شعبه های خود را به سرعت و بی دغدغه افزایش دهید! پس از نصب و راه اندازی این نرم افزار در مرکز داده بانک دیگر نگران افزایش و گسترش شعب بانک نباشید چراکه با وجود ABIS براحتی می توانید چندین شعبه جدید در هر مکان را کمتر از یک روز به سیستم معرفی کرده و شروع به کار نمایید. یکی از مشتریان ABIS توانست با استفاده از توانمندی های نرم افزار در کمتر از 40 روز بیش از 60 شعبه فعال دایر کرده و به فعالیت بپردازد.

 

 با ABIS می توانید ایده های بدیع خود در زمینه ارائه خدمات و محصولات مالی را با کمترین زمان و بهترین نحو پیاده سازی نمایید. با وجود پشتیبانی از انواع محصولات بانکی موجود نظیر انواع سپرده های قرض الحسنه، جاری، کوتاه مدت، انواع عقود اسلامی و …، ABIS با بهره گیری از زیرساختی منعطف به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن به تعریف و ارائه محصولات و خدمات نوین مالی بپردازید. این امر مزیتی رقابتی در مقابل دیگر بانک ها و موسسات مالی برای شما فراهم می آورد.

 

 ABIS راهکاری است که به آینده بانک شما اندیشیده است! این نرم افزار به شما امکان پشتیبانی از چند واحد مالی مختلف (ریال، دلار، یورو،…) دوره های مالی متفاوت، ادغام حسابهای چند بانک، ارائه گزارش های مالی با سرفصل های گوناگون و … را می دهد که این امر موجب گسترش سطح و تنوع خدمات خواهد شد. همچنین با توجه به معماری و طراحی این نرم افزار امکان ارائه خدمات از کانال های مختلف نظیر اینترنت، موبایل، تلفن، ATM و هر کانال ارتباطی دیگری فراهم می باشد.

  ABIS راهکاری متفاوت!

 این نرم افزار با توجه به معماری و فن آوری های بکار رفته دارای توان عملیاتی بسیار بالایی بوده و با توجه به عدم وابستگی به پلتفرم سخت افزاری و یا پایگاه داده خاص قابلیت انعطاف بسیار زیادی به شما می دهد تا با توجه به زیرساخت ها و دانش فنی موجود بانک بدون پرداخت هزینه های اضافی، سیستم را راه اندازی نمایید. هم اکنون مشتریان ما در حال استفاده از این نرم افزار روی پلتفرم های سخت افزاری از شرکت های HP, Intel, IBM و پایگاه های داده SQL Server, Oracle و MySQL هستند.

  ABIS راهکاری متفاوت!

 با استفاده از قابلیت CRM در این نرم افزار می توانید مشتریان خود را شناسایی کرده، دسته بنده نمایید و خدمات مختلف را با توجه به میزان سود رسانی مشتریان به آنها ارائه نمایید که این امر موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و درنتیجه افزایش وفاداری مشتریان به بانک خواهد شد که خود موجب افزایش مشتریان و سود دهی بانک می شود.

 ABIS چه توانایی هایی به بانک شما می بخشد؟

 ABIS زیرساختی پویا و منعطف به منظور ارائه خدماتی متفاوت برای شما فراهم آورده است

 ABIS برای کاربران بانک

  •  از آغاز ABIS با هدف ارائه نرم افزاری جامع طراحی شد که بتواند تمامی خدمات بانکی موسسات مالی را پوشش دهد. از امکاناتی که این نرم افزار به کاربران بانک می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • تعریف محصولات جدید مالی در کمترین زمان ممکن
  •  ارائه گزارش های مالی از سطح شعب تا جامع ترین گزارشات
  •  سرعت و سادگی کار با واسط گرافیکی تحت وب
  • داشبورد مانیتورینگ جامع برای مدیران

  

ABIS برای متخصصین فن آوری اطلاعات

 از آنجا که ABIS با استفاده از آخرین استانداردهای پلتفرم مستقل طراحی و پیاده سازی شده است و به هیچ پلتفرم نرم افزاری و یا سخت افزاری خاصی وابسته نیست، به متخصصی فن آوری اطلاعات بانک شما کمک می کند تا باتوجه به دارایی های سخت افزاری موجود و کارشناسان متخصصی که در اختیار دارند، سرورها، پایگاه داده و سیستم عامل مورد نظر خود برای نصب و راه اندازی ABIS را انتخاب نمایند. ABIS همساز با پلتفرم های سخت افزاری مانند HP, IBM, Intel و…، سیستم عامل های Windows, Linux و پایگاه داده های Oracle, SQL Server, MySQL و … می باشد. همچنین شما می توانید به منظور کاهش هزینه های توسعه و نگهداری ABIS از معماری خدمت گرای (SOA) ما استفاده نمایید.

 زیرساختی جامع برای ارائه خدمات بانکی

 ABIS راهکاری مبنتی بر ERP

 ABIS با نگرش تولید یک نرم افزار ERP مختص صنایع مالی و بانکی تولید شده است. هدف اصلی این نرم افزار مدل سازی فرایندهای سازمان در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن می باشد. دوری از پیچیدگی ERP ها و عدم انعطاف پذیری پکیج های نرم افزارهای بانکی رایج از ویژگی های منحصر به فرد ABIS است که موجب برتری این نرم افزار نسبت به رقبای داخلی و خارجی از منظر های زیر شده است:  
            
   کارکرد آسان.

  •  پیاده سازی سریع.
  •  انعطاف در برابر تغییرات از منظر مقیاس بزرگی بانک و قوانین بانکی.
  •  عدم نیاز به کد نویسی برای خلق محصولات و خدمات بانکی جدید.
  •  عدم وابستگی به فعالیت های مرتبط با یک موسسه مالی خاص

 

امکانات CRM در ABIS

 در ABIS افراد بصورت یکتا و فقط یکبار در سیستم تعریف می شوند که در نتیجه کلیه فعالیت های مرتبط با بانک فرد بصورت متمرکز و در یکجا ثبت می شوند. این امکان به شما اجازه می دهد فعالیت های افراد در بانک خود را به دقت زیر نظر داشته باشید و بتوانید بر اساس اطلاعات دقیقی که از فعالیت های بانکی، روابط و نسبت افراد و نقش آنها در محصولات بانکی مختلف به دست می آورید، به تعریف خدمات و محصولات فرد محور پرداخته و رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهید. در زیر نمودار اطلاعات مرتبط با فرد را در ABIS ملاحظه می کنید.

 
امکانات حسابداری در ABIS

 معماری ABIS نگاهی کلان به مقوله حسابداری بانکی دارد و امکاناتی که در اختیار حسابداران بانک قرار می دهد قابل مقایسه با دیگر نرم افزار های رقیب نمی باشد. امکان Multi Chart of Account در ABIS به شما اجازه می دهد کدینگ های متفاوت مالی و حسابداری را به عنوان استانداردهای مستقل (مانند استاندارد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، استاندارد WTO، استاندارد سازمان حسابرسی و …) در یک محیط کاملا گرافیکی معادل سازی نمایید. حال می توانید بدون قطع فعالیت کارمندان بانک، کلیه گزارش های حسابرسی مانند ترازهای آزمایشی، دفاتر مالی، دفاتر روزانه و … را با انتخاب استاندارد از قبل تعریف شده استخراج نمایید.

 

امکان سیستم مراکز از دیگر امکانات خاص ABIS است که با استفاده از اطلاعات مربوط به Article ها و Chart of Account حسابهای مختلف، گزارشات تراز مبتنی بر سطوح مختلف Chart of Account (گروه، کل، معین و …) را در اختیار شما قرار می دهد. با این امکان می توانید از قیمت تمام شده محصولات مالی مختلف، میزان سودآوری هر محصول، میزان سود دهی هر شعبه، گزارشات حسابرسی و حسابداری از سطح شعبه، ناحیه، مناطق و … با خبر شوید. حسابداری ABIS فقط گزارش GL را در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه با استفاده از آن دفاتر معین، روزانه و … تا جزیی ترین مسایل قابل حسابرسی است.

 امکانات نظارت و مانیتورینگ در ABIS

 با توجه به تمرکز داده ها در ABIS تمامی فعالیت ها و حسابها بصورت آنلاین قابل رویت و نظارت هستند، داشبورد مانیتورینگ ABIS به شما امکان نمایش و نظارت بر جریان وجوه بانک، وضعیت حقوقی قراردادها، میزان سپرده ها، سود دهی محصولات مالی، تعداد مشتریان و … را می دهد که البته می توانید با توجه به نیازهای خاص خود آنها را سفارشی نمایید. مانیتورینگ در ABIS هیچ محدودیتی نداشته و می توانید بر کوچکترین مسایل مورد نظر نظارت نمایید.

 

مدیریت داده های پایه در ABIS

 در هنگام تعریف مشتری یا محصول جدید اطلاعات جامعی در خصوص آن می تواند وارد شود که در تحلیل های کاربردی مرتبط به کار می آید، به عنوان مثال هنگام تعریف یک فرد جدید اطلاعاتی مانند نوع شخص، نوع رسانه، نوع روابط، موقعیت جغرافیایی، مکانیسم های تماس و … در ارتباط با آن فرد نیز وارد سیستم می شود که می تواند نقش مهمی در تحلیل ها و برنامه ریزی های بلند مدت بانک در خصوص مشتریان و محصولات آن داشته باشد.

 نگاهی اجمالی به معماری ABIS

 معماری ABIS بسیار منعطف با قابلیت گسترش و دسترس پذیری بالا می باشد. این معماری به گونه ای طراحی شده که وابستگی به تکنولوژی خاصی نداشته و در نتیجه محدودیتی در آن وجود ندارد و پاسخگوی امکانات موجود و نیازهای آتی شبکه بانکی کشور می باشد. در زیر به برخی موارد که در معماری ABIS مورد توجه قرار گرفته دقت فرمایید.

 

Media(رسانه): در معماری ABIS، مشتری جهت برداشت و یا انتقال وجه به یک رسانه نیاز دارد، این رسانه می تواند دفترچه، کارت، چک، نرم افزار موبایل، صفحه وب و … باشد.

 

Endpoint Device: در ABIS عملیات بانکی می تواند در یک باجه، دستگاه ATM، تلفن همراه، تلفن و … صورت پذیرد.

 Access Infrastructure: مشتریان و شعب بانک می توانند از زیرساخت های اینترنت، خطوط تلفن، شبکه های حصوصی مجازی و … با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

 Delivery Channels: کانال های ارائه خدمات در ABIS شامل: شعب بانک، بانکداری اینترنتی، بانکداری همراه و … می باشد.

 Core System: سیستم مرکزی شامل ماژول هایی برای مدیریت محصولات مالی، مدیریت مشتریان، مدیریت رسانه، حسابداری، مدیریت قراردادها و … می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده