مقدم مدیرعامل و فهیم هاشمی رئیس هیات مدیره بانک تجارت شدند

به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، جلسه هیات مدیره بانک تجارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پیشین و جدید بانک تجارت برگزار شد و آقایان محمدابراهیم مقدم به عنوان مدیرعامل، سیدمجتبی فهیم هاشمی به عنوان رئیس هیات مدیره و علیرضا اکبری ماسوله، سیاوش زراعتی سندیانی و سیدعباس حسینی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید این بانک معرفی شدند.

در این مراسم که روز شنبه نهم فروردین ماه برگزار شد، دکتر خورسندیان مدیر کل امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نقش بانک تجارت در پیشرفت بزرگترین طرح های اقتصادی کشور و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی یادآور شد : طی سه دهه گذشته بانک تجارت همواره از جمله بانکهای پیشرو و باثبات کشور بوده و اعتبار برند بانک تجارت نشان از عملکرد موفق این بانک و اعتماد والای مشتریان و سهامداران به مدیران و کارکنان آن دارد.

خورسندیان یادآور شد : تعصب و وفاداری مدیران و کارکنان بانک تجارت به اعتبار و نشان این بانک و منافع مشتریان و سهامداران ستودنی بوده و یکی از موجبات اصلی پیشرفت و سرآمدی بانک تجارت بوده است. وی با اشاره به اینکه انتخاب اعضاء جدید هیات مدیره بانک براساس تصمیمات مجمع سهامداران در تاریخ 20 اسفندماه سال گذشته صورت می گیرد یادآور شد : ترکیب جدید اعضای هیات مدیره بانک تجارت را نیز جمعی از مدیران کارآزموده و نواندیش شبکه بانکی کشور تشکیل می دهند و امیدواریم که روند حرکتی موفق این بانک و حضور قدرتمند آن در بخش های مختلف اقتصاد کشور را تداوم بخشند.

 پیش از سخنان خورسندیان ، دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت گزارشی از عملکرد هیات مدیره این بانک طی دوسال گذشته ارائه نموده و برای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید بانک آرزوی موفقیت کرد . مقدم ، مدیرعامل جدید بانک تجارت نیز با قدردانی از زحمات دکتر فلاح و دیگر اعضای هیات مدیره سابق بانک تجارت یادآور شد : اطمینان دارم با بهره‌مندی از روحیه همدلی و همبستگی مدیران و کارکنان شریف، سختکوش، هوشمند و نوآور بانک تجارت ، استفاده از تجارب ارزشمند گذشته، شناسایی و به کارگیری ظرفیت‌های بالقوه و خلق روش‌های ابتکاری متناسب با تغییرات پرشتاب فضای کسب و کار، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر و باشکوه تر برای بانک بزرگ تجارت رقم زنیم.

شایان ذکر است محمدابراهیم مقدم نودهی طی سال‌های 1379 تا 1388 به عنوان عضو هیات مدیره بانک تجارت مشغول به کار بوده و پس از آن نیز مسئولیت مدیرعاملی بانک ایران زمین را عهده دار بوده است

 

پیام مدیرعامل به مشتریان بانک تجارت

محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی به مشتریان این بانک بر تعهد بانک تجارت به ارتقاء سطح خدمات و بهبود رضایتمندی مشتریان تاکید کرد. متن کامل پیام مدیرعامل بانک تجارت بدین شرح است:

یاران دیرین و وفادار بانک تجارت

مشتریان گرامی

خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت به شما را برای من و همکارانم در بانک تجارت فراهم کرده است . خدمت به شما را عبادت خالق می دانیم . از نظر ما همیشه حق با مشتریان است و شما لایق بهترین ها هستید.

بانک تجارت از بدو تاسیس کوشیده است تا با ارائه خدمات و راهکارهای نوین، پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در صدر برنامه هایش قرار دهد و با ایفای نقش در راه اندازی هزاران پروژه عمرانی و اقتصادی ، رسالت خویش در رشد و توسعه اقتصاد ملی را به انجام رساند .

اکنون نیز با درک تحولات دنیای جدید و اقتضائات اقتصادی کشور و با توسعه خدمات نوین بانکی و بهره گیری از فناوری های روز، در کنار شما و در خدمت شما هستیم.

در این مقطع تاریخی خواهیم کوشید خدماتی متنوع را مطابق با خواستها و شرایط جدید زندگی شما ارائه نمائیم و برای رونق کسب و کارتان همراه و همگام شما باشیم . ایده ها ، انتقادات و نقطه نظرات شما را از جان و دل پذیرا هستیم ، سلایق شما را ارج می نهیم و برای توسعه و پیشرفت میهن عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده