محسن قادری جانشین قطبی در شاپرک

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هیات مدیره شرکت شاپرک امروز تشکیل جلسه داد تا ابتدا با درخواست استعفای سامان قطبی موافقت و سپس حکم انتصاب محسن قادری به سمت مدیریت عاملی شرکت شاپرک را صادر کند.

سامان قطبی که از تابستان سال 90 هنگامی که  شاپرک شرکت در حال تاسیس محسوب می شد مسئولیت اداره امور آن را بر عهده داشت در پاییز همان سال رسما به عنوان اولین مدیرعامل شرکت شاپرک منصوب شد تا اینکه امروز جای خود را به محسن قادری سپرد. قطبی علت این کناره گیری خود را اهداف شخصی عنوان کرده از جمله اینکه قصد دارد تا تحصیلات خود راتکمیل کند.وی از زمستان سال گذشته اعلام کرده بود که قصد کناره گیری دارد.

قطبی را می توان معمار شاپرک دانست و اینکه با تلاش های وی و تیم همکارانش این شرکت اکنون به نقطه ی قابل اتکایی دست یافته  و مسیر  توسعه آن به خوبی هموار شده است. قطبی طی 32 ماه مسئولیت خود علاوه بر استقرار شاپرک به عنوان یکی از بزرگترین پروژه ای ITکشور، توانست با یکپارچه سازی پرداخت های پایانه های فروش گاهی و اینترنتی زمینه  بستر مناسب را برای بهبود فضای کسب و کار صنعت پرداخت فراهم آورد.در این میان البته نباید حمایت های همه جانبه بانک مرکزی بخصوص محمود احمدی دبیر کل این بانک و همکاری شبانه روزی پرسنل شاپرک را ازنظر دور داشت.

قادری توسعه را ادامه می  دهد

بنابراین گزارش، هیات مدیره شرکت شاپرک پس از مطالعه گزینه های مختلف در نهایت  صندلی مدیرعاملی شاپرک را به قادری سپرد.

قادری که از اسفندماه سال گذشته مسئولیت فنی شرکت شاپرک را بر عهده گرفت و همچنین مسئولیت مدیرعاملی شرکت ایران کیش و معاونت های مختلف شرکت خدمات را در کارنامه دارد با توجه به شناخت فضای شبکه پرداخت و شاپرک ، در نظر دارد ضمن تداوم مسیر توسعه این شرکت، زمینه افزایش کارایی و بهره وری شبکه پایانه های فروش گاهی را فراهم کند. از دیگر برنامه های وی تکمیل ظرفیت های فنی و بهبود هر چه بیشتر فضای کسب و کار نظام پرداخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده