عرضه محصولات جدید فناپ

 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام هر ساله به منظور معرفی توان و پتانسیل کشور در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود. هلدینگ فناپ نیز با توجه به دارابودن نقش و جایگاهی مهم در این صنعت و همچنین برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات، معرفی آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران، ارتقای سطح مبادلات تجاری، آشنایی شرکت‌کنندگان با آخرین دستاوردهای پژوهشی، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت هدفمند در این عرصه و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را می‌توان از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

هلدینگ فناپ با محصولات جدیدی مانند پیکو (ارائه خدمات فروش اینترنتی با استفاده از فناوری‌های همراه)، سیناپس (تحولی در شیوه پرداخت با استفاده از شناسه) و باران (خدمات نوین اپراتور مجازی) در این نمایشگاه حاضر شده است و غرفه این شرکت در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی، پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

لازم به ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰۱۴ از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده