شرکت اینتک از سوییچ هوش تجاری خود رونمایی کرد

رئیس هیئت‌مدیره شرکت اینتک به رونمایی از محصول BI یا سوییچ هوش تجاری در نمایشگاه بانکداری اسلامی امسال اشاره کرد و افزود: واحد تحقیق و توسعه اینتک با مطالعه روی راه‌حل‌های موجود در نظام پرداخت کشور، این محصولی را طراحی و تولید کرده است که امید می‌رود سبب کاهش مشکلات موجود در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و اطلاعات موجود در این صنعت شود. وی خاطرنشان کرد: سال‌هاست در کشورمان مسائل مربوط به هوش تجاری مبتنی بر زیرساخت‌های بسیار پرهزینه مطرح است. ولی این بار افتخار داریم تا آن را به تلفن همراه مدیران و کارشناسان این صنعت بیاوریم.

دارایی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال‌ها است در کشور ما خدمات بانکی ارائه‌شده محدود به فروش شارژ سیم‌کارت تلفن همراه، عملیات خرید، نقل‌وانتقال وجه و غیره بوده است، سوییچ صادرکنندگی اینتک این امکان را فراهم آورده که همزمان چند خدمت مختلف تنها از طریق یک کارت و از هر بستری، چه در حوزه بانکی و پرداخت و چه در حوزه وفادارسازی و یا در حوزه نیازهای درون‌سازمانی ارائه دهد. وی همچنین اظهار داشت: این خدمات کاملاً منحصربه‌فرد و متمایز از تمام خدمات موجود قابل‌ارائه روی سیستم‌های مشابه است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت اینتک خاطرنشان کرد: این شرکت به دنبال طراحی نرم‌افزارهایی کارا است که با هر زیرساخت سخت‌افزاری قادر به ارائه خدمات بانکی باشد تا شاید بتواند ناکارآمدی‌های بسیاری از سیستم‌های نرم‌افزاری موجود که مستلزم پرداخت هزینه‌های گزاف در جهت بالا بردن کیفیت این نرم‌افزارها به‌ویژه در حوزه پرداخت و بانکی را برطرف کند.

دارایی با بیان این مطلب که این شرکت در حوزه تجاری موفق به توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر نیازهای کشورهای همسایه شده است اظهار امیدواری کرد این شرکت به‌زودی وارد حوزه بین‌المللی فروش نرم‌افزار بشود.

وی تأکید کرد: راهکارهای جدیدی در دست توسعه است که اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد که این بار حوزه استفاده آن تنها محدود به بانک‌ها و مؤسسات بزرگ مالی نیست و تمام فروشگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده