سیستم Cloud Connect شرکت NCR

Cloud Connect سيستمی است كه كمك مي كند تا شرکت های خدمات دهنده دیگر بتوانند به سادگی به این سیستم های NCR متصل شده و خدمات خود را یکپارچه ، حفظ و گسترش دهند.سيستم پرداخت با تلفن همراه و كوپنهاي ديجيتالي نيز در ميان برنامه هاي كاربردي اين سيستم به مشتريان عرضه مي شود.

از شرکت هایی که قرار است از این سیستم استفاده نمایند می توان به Paypal اشاره کرد که برای پرداخت های online و پرداخت های موبایلی از این زیر ساخت استفاده خواهد کرد.شرکت Levelup نیز سیستم پرداخت موبایلی و سیستم وفاداری خود را به سیستم های صندوق فروشگاهی NCR در این بستر متصل خواهد کرد.

سرويس ACTV8.me نيز در نمايشگاه اتحاديه فروشندگان داخلي 2014 مدعي اتصال نرم افزار ارتباطي شخصي خود به سيستم Cloud Connect شد.

كريس ليبر، نايب رئيس توسعه تجاري فروشندگان اظهار داشت كه ارتباط سيستم NCR Cloud Connect به نرم افزار ارتباطي ACTV8.me تجربه بي نظيري را براي مصرف كنندگان به هنگام خريد ، سفر يا صرف غذا در رستوران فراهم نموده است.

اين دو سرويس همزمان داده هاي قابل ارزيابي مشتري اعم از شغل و خريد و فروش وي را انتقال مي دهند. اين امر در حالي صورت مي پذيرد كه اطلاعات شخصي مصرف كنندگان با قابليتهاي Opt-in و Opt-out همچنان محرمانه خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده