رایانش ابری ، پیشنهادی وسوسه انگیز

 دسترسی عرضی، همکاری، امنیت و صرفه جویی در مخزن رایانش ابری ، پیشنهادی وسوسه انگیز برای کسب وکارهای مختلف است. با گذشت زمان تردیدی باقی نمی ماند که رایانش ابر به یک استاندارد جدید تبدیل می شود.

رایانش ابری عبارتی برای توصیف مجموعه ای از مفاهیم رایانشی است که تعداد زیادی از کامپیتور متصل بهم در شبکه ای واقعی مانند اینترنت را شامل می شود . خدمت ابر می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخ گو باشد. از آنجا که تهیه کننده خدمت سخت افزار و نرم افزار ملزوم برای آن را فراهم می کند دیگر نیازی نیست شرکت کارمندان و منابع ITخود را به کار گیرد.

چند مورد از کاربردهای مشهور خدمت ابر عبارتند از ذخیره سازی آنلاین اطلاعات، خدمات ایمیل مبتنی بر سرویس و…

محبوبیت ابر

به دلایلی که گفته شد استفاده از خدمت ابر در صنعت مالی محبوبیت زیادی یافته است و با وجود نوپا بودن آن بسیاری از کارشناسان خدمت ابر را راه حلی بسیاری مناسب برای شرکتهای کوچک و بزرگ می دانند. در این میان شرکتهای مالی کوچک و متوسط به دلیل سرمایه و سود کمتر همیشه به دنبال راه حلی برای کارآمدی و صرفه جویی هستند.

دلایل انتقال

اکنون به نظر می رسد خدمت ابر این راه حل را برایشان فراهم کرده است. در اینجا نگاهی داریم به دلایل انتقال شرکتهای مالی کوچک و متوسط به رایانش ابری:

دسترسی به داده ها:در این روش فایلها در مکانی دور از مرکز ذخیره میشوند. می توان به سادگی با استفاده از هر دستگاهی ودرهرمکانی به داده های مورد نیاز دست یافت.

همکاری گروهی:رایانش ابری سبب می شود داده ها برای تمام گروه قابل دسترسی باشند به این ترتیب نیاز به ارسال نامه الکترونیکی کاهش می یابد و از سوی دیگر همکاریهای گروه بازده بهتری خواهند داشت.

امنیت:دوران نگهداری اسناد، فایلها و اطلاعات در هارد درایو داخلی شرکت رو به اتمام است

( نکته: شاید جالب باشد بدانید 70 درصد کسب وکارهای مختلف حدودا یک سال پس از شروع فعالیت با مشکل از بین رفتن اطلاعاتشان روبرو می شوند.)

اجرای سریع و آسان: با استفاده از این فناوری جدید نیازی به یکپارچه سازی با اغلب تهیه کنندگان خدمات نیست زیرا دسترسی خیلی سریع و بدون هیچ هزینه ای فراهم می شود.

افزایش هزینه در مجازی سازی به 69 درصد صرفه جویی در مدیریت هزینه ها و سخت افزار و بخش ITمی شود.

دسترسی عرضی، همکاری، امنیت و صرفه جویی در مخزن رایانش ابری ، پیشنهادی وسوسه انگیز برای کسب وکارهای مختلف است. با گذشت زمان تردیدی باقی نمی ماند که رایانش ابر به یک استاندارد جدید تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده