خود پرداز راویس مدل TS-4210

 
ویژگی های مهم

    داری براکت های جایگذاری در دیوار

    قابلیت بارگذاری 2500 اسکناس در هر کاست

    امکان کارگزاری از 4 تا 8 کاست پرداخت پول (5 اسکناس در ثانیه) با استفاده از تکنولوژی Friction

    دارای صندوق بازیافت

    دارای صفحه کلید استیل ضد زنگ با استانداردهای DES, 3DES و RSA 1024

    دارای صفحه نمایش بزرگ 15 اینچی

    دارای کامپیوتر صنعتی مقاوم در شرایط محیطی سخت مبتنی بر ویندوز XP

    منطبق بر استانداردهای حفاظت فیزیکی UL291

    پشتیبانی از استانداردهای نرم افزاری WOSA/XFS

    پشتیبانی از NDC+ همراه با امکانات پیشرفته

 

 

 

 

طراحی مدرن

ATMهای سری TS تجهیزات خودپرداز حرفه ای برای کاربری داخل دیوار هستند که در طراحی آن آخرین استانداردهای طراحی صنعتی بکار گرفته شده است. صفحه نمایش بزرگ (15 اینچ)، صفحه کلید سازگار با استاندارد RSA 1024 و واسط گرافیکی بکارگرفته شده در این سیستم، همگی جلوه زیبایی به این خودپرداز و نمای بیرونی مکانی که این خودپرداز در آن تعبیه می شود، میبخشد.
طراحی ارگونومیک این سیستم، آن را برای کاربردهای متفاوتی از قبیل شعب بانکی، دفاتر خدمات پستی، هتل ها، فروشگاهها و … مناسب میسازد.
 

دوام و امنیت بالا

خودپردازهای سری TS برای ارائه بالاترین سطوح امنیت فیزیکی و اطلاعاتی طراحی شده است. تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری در این سیستم منطبق با آخرین استانداردهای مرتبط با دوام و امنیت طراحی و ساخته شده اند.
گاو صندوق بکارگرفته شده در این سیستم با در نظر گرفتن استاندارد UL291 ساخته شده و قفل و کلید مکانیکی با کد دوبل، کاربر را از امن بودن نقل و انتقالات پول مطمئن میسازد. همچنین این سیستم مجهز به دوربین پیشرفته میباشد که میتواند وقایع را ضبط نماید.
 

استانداردها و نرم افزار ها

کامپیوتر صنعتی بکارگرفته شده در این خودپردازها مبتنی بر ویندوز XP و بستر نرم افزاری WOSA/XFS میباشد. این سیستم همراه با نرم افزار کاملاً منطبق بر NDC و NDC+ با قابلیت های ویژه ارائه میگردد که امکانات کنترل از راه دور خودپرداز را افزایش میدهد. علاوه بر این امکان تبلیغات و ترکیب با CRM نیز در این سیستم در نظر گرفته شده است.

 

کاربردها و امکانات

با استفاده از پروتکل NDC+ و یا بستر نرم افزاری WOSA/XFS، خودپردازهای سری TS از تمام کاربردهای اصلی از قبیل برداشت پول نقد، دریافت پاکت، مشاهده وضعیت حساب، انتقال پول و تغییر رمز، پشتیبانی مینماید. علاوه بر این، این خودپردازها مجهز به بارکد خوان میباشد که میتواند برای کاربردهایی از قبیل پرداخت قبوض مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده