خدمتی جدید از مسترکارت برای مشتریان شرکتی

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از شاپرک در تحقیقی که موسسه‌های SAP و CFO انجام داده‌اند؛ مدیران مالی شرکت‌ها اعلام کردند اولویت‌های آنان شامل بهبود فرایندهای خزانه‌داری (۴۴ درصد) و ارتقا سیستم اطلاعاتی و فناوری خزانه‌داری است (۳۸ درصد).

۲۹ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند در دو سال آتی به دنبال شرکای بانکی جدید هستند که نیمی از آنان جستجو برای شریک جدید را یک گزینه احتمالی می‌دانند. این حسابرسان اعلام کرده‌اند به دنبال خدمت مشاوره با بانک‌ها هستند تا درباره جریان پول نقد، سرمایه‌گذاری و خطرات فرایند شفاف‌سازی کنند؛ البته با استفاده از این روش تصمیم‌گیری آسان تر نیز خواهد شد.

یکی از تهیه‌کنندگان پرتال‌های شرکتی، (وب سایتی که به حسابرسان شرکتی کمک می‌کند تمام فعالیت‌های بانکی خود را در یک مکان انجام دهند) مسترکارت است که بنیان Smart Data را ارائه می‌کند. این بنیان به مشتریان کمک می‌کند سفرها، فرایندها و دیگر هزینه‌های شرکتی را در بخش‌ها و حساب‌های فردی کارکنان تحلیل کنند.

بانک‌ها که می‌توانند از Smart Data برای جذب مشتریان شرکتی جدید استفاده کنند؛ وارد بازارهای مناطق مختلف شوند و علاوه بر این موارد ارتباطات مبتنی برکارت شرکت را قدرتمندتر کنند.

Smart Data در اصل یک مخزن داده‌های جهانی است که حدود دویست صادرکننده کارت بازخوردهای روزانه تراکنش کارت‌های خود را به آن ارسال می‌کنند. مسترکارت همچنین اطلاعات خرید از هتل‌های زنجیره‌ای، خطوط هوایی و آژانس‌های هواپیمایی را ذخیره می‌کند. در این سیستم نوعی رده‌بندی وجود دارد و نشان می‌دهد گزارش وارده از سمت چه کسی انجام شده است و برای چه کسی فرستاده می‌شود و هزینه‌ها می‌بایست چطور اختصاص یابند.

این پرتال می‌تواند گزارش‌های موضوعی (به عنوان مثال برای پیگیری خریدها دریک درگاه خاص) و مدیریت تراکنش (به عنوان مثال برای تخصیص هزینه‌ها) فراهم کرده و کنترل کند. CFO می‌تواند کسانی که در شرکت بیش از بقیه خرج می‌کنند را ردیابی کند و همچنین دریابد کدام بخش‌ها یا هزینه‌ها خارج از بودجه هستند.

می‌توان از این پرتال برای تحقیقات درباره مشکلات حسابرسی استفاده کرد مانند هزینه‌های غیرمعمول یک کامپیوتر.

این سیستم به یک شرکت سازنده کالا که در بیست کشور فعالیت می‌کند؛ اجازه می‌دهد تمام هزینه‌هایش را دریک مکان مشاهده کند. این پورتال چشم‌انداز هزینه‌ها در بازه‌ای از زمان را نشان می‌دهد که یک ابزار سلف‌سرویس به مشتریان شرکتی کمک می‌کند گزارش‌های خاص خود را تهیه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده