تبدیل موبایل بانکینگ به یک بانک کامل/خداحافظی با شعبه کلید خورد

 دفترچه چک خود را خلق کند و حتی یک کارت نقدی برای خود سفارش بدهد.  به نقل از تارنمای شاپرک هفته گذشته موسسه گرین دات اعلام کرد بانک GoBank را بدون شعبات فیزیکی و فقط با استفاده از نرم افزارهای موبایل ارائه کرده است.

بر این اساس آمریکایی‌ها می‌توانند به صورت آن‌لاین حساب بانکی ایجاد و بدون هیچ هزینه ای از ۲۰ هزار دستگاه خودپرداز پول نقد دریافت کنند. چنین بانک‌هایی هزینه های اضافی ندارند؛ چک و بدهی اعتباری ندارند و برای افتتاح این حساب‌های بانکی نیاز نیست هزاران فرم بانکی پر شود. در این نوع بانک‌ها مشتریان می‌توانند خیلی ساده با استفاده از نرم افزار پرداخت‌های آن‌لاین را با موبایل خود انجام دهند؛ از سوی دیگر می‌توانند با استفاده از پیامک یا ایمیل پول بفرستند یا دریافت کنند.

سرمایه‌ها به حساب کارت نقدی ویزا مرتبط هستند و می‌توان آن‌ها را در یک حساب بانک فعلی واریز کرد کل این فرآیند را می‌توان با استفاده از روش‌های معمول آن‌لاین تبادل سرمایه انجام داد.

در ابتدا فقط این خدمت تنها به ۱۰ هزار نفر ارائه شد پس از آن مشتریان دیگر باید به صورت آن‌لاین ثبت نام کرده و منتظر دریافت دعوت نامه از سوی بانک بمانند. به طور مشابه یک شرکت بانکداری آن‌لاین دیگر نیز پروفایل خود را وسیع‌تر کرده است و یک نرم افزار اندروید به بازار فرستاده است و دو سال قبل آن‌ها توانستند نرم افزاری را برای دستگاه های iOS روانه بازار کنند.

وب سایت خدمت سیمپل می‌نویسد: «سیمپل اکنون روی برنامه Google Play برای اندروید 2.3.3 و مدل‌های بالاتر فراهم شده است. مشتریان کنونی سیمپل می‌توانند نرم افزار را در هر زمانی دانلود کرده و بلافاصله از آن استفاده کنند.

هنگام طراحی سیمپل، قصد داشتیم یک تجربه بانکداری درجه یک برای موبایل بنکینگ خلق کنیم … طراحی و ساخت سیمپل برای اندروید فرصتی بود تا روندهای بازار را دگرگون کنیم.» شرکت تهیه کننده این خدمت ادعا می‌کند مشتریان آن هر آنچه که نیاز دارند را در بانک‌های خود می‌یابند …

آن‌ها می‌توانند نحوه هزینه های خود را سازماندهی کنند تا بتوانند بیشتر پس انداز کنند. در ادامه بیانیه شرکت آمده است:

مشتری می‌تواند از Simple Visa card استفاده کند همچنین نرم افزارهای موبایل و وب سایت به او کمک می‌کنند نحوه هزینه های خود را بهتر درک کنند. با استفاده از خدمت Photo Check Deposit می‌توان چک‌ها را در هر مکانی به حساب بانکی واریز کرد یا از نرم افزار یابنده دستگاه خودپرداز برای یافتن نزدیک‌ترین دستگاه استفاده کرد.

با این روش در زمان و بودجه بیشتر صرفه جویی می‌کنید. سیمپل راهی آسان‌تر و هوشمندتر برای پس انداز کردن و هزینه کردن ارائه می‌کند و البته اغلب این خدمات رایگان ارائه می‌شوند.

سیمپل اعلام کرده است خدماتش تقریباً رایگان هستند هرچند آن‌ها ماهانه ۵ دلار هزینه دریافت می‌کنند تا از escheatment جلوگیری کنند البته این پدیده زمانی اتفاق می‌افتد که دولت سعی می‌کند حساب‌های بانکی بدون استفاده را ضبط کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده