برچسب الکترونیکی برای گوشی های iphone

 ليزا فرايزر ، مديركل اجرايي شبكه هاي ديجيتال بانك مشترك المنافع در بيانيه اي اظهار داشت : راه­ اندازي نرم افزار جديد CommBank و صدور برچسب براي گوشيهاي آندرويد و سيستم عامل ويندوز 8 از ماه دسامبر آغاز شده است كه از اين زمان 300 هزار كاربر اين برنامه را در گوشي خود به روز نموده اند. برچسب CommBank  پشت گوشي هاي هوشمند قرار ميگيرد و به كاربر اين امكان را ميدهد كه با  یکبار tap(تماس فیزیکی)آن پرداخت خود را از طريق مستر كارت الكترونيكي تا سقف 100 دلار استراليا (88 دلار امريكا) انجام دهد.

اين نرم افزار براي دانلود هم اكنون در App Store موجود است. از جمله مزيت هاي اين نرم افزار امكان اخذ موجودي و گردش مالي چكهاي بانكي ، پرداخت الكترونيكي BPAY (سيستم پرداخت الكترونيكي قبوض استراليا) ، سيستم باركد خوان QR و پرداخت فرد به فرد با شماره موبايل ، ايميل يا فيسبوك ميباشد. برچسب PayTag را ميتوان از طريق برنامه CommBank به مبلغ 2.99 دلار استراليا (دو دلار و شصت و سه سنت امريكا) سفارش داد و فعال نمود.

فرايزر افزود: امروزه تمام كاربران موبايل اين فرصت را دارند كه از كيف پول تلفن همراه بهره ببرند و نسل بعدي بانكداري موبايل و پيشرفت پرداخت با تلفن همراه را تجربه كنند. تا زمانيكه با نوآوريهاي بانكداري موبايل بتوان سريعتر و ساده تر موجودي خود را چك نموده ، يا قبضي پرداخت نمود ،كاربران موبايل ما ميتوانند كيف پول خود را در خانه گذاشته و پرداختهاي روزمره خود از خريد قهوه تا خريد ازموبايل ما ميتوانند كيف پول خود را در خانه گذاشته و پرداختهاي روزمره خود از خريد قهوه تا خريد از مغازه را با موبايل خود انجام دهند.

ترجمه : ن.عطایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده