اسکنر اثر انگشت خازنی

 قابل استفاده جهت سیستم های حضور و غیاب آنلاین ،سیستم های مالی و بانکی، دولت الکترونیک،سلامت الکترونیک و سیستم های بیمه تامین اجتماعی، ایجاد سیستم های امن جهت ورود به شبکه و … می باشد.می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این اسکنر اثر انگشت دارای استانداردهای CE و FCC است .

اسکنر خازنی یک تصویر از برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌های اثر انگشت تولید می‌کند. اما به جای سنجش تصویر با استفاده از نور ، خازن‌ها از جریان برق استفاده می‌کنند.
سنسور از یک یا چند چیپ یا تراشه نیمه‌هادی تشکیل شده است که هر کدام حاوی ارایش منظمی‌از سلول‌های کوچک می‌باشند. هر سلول شامل دو صفحه‌هادی است که در پوششی از یک لایه عایق قرار داده شده اند. سلول‌ها بسیار کوچک هستند (کوچکتر از عرض یک خط برجستگی روی انگشت).

دو صفحه‌هادی یک خازن ساده را تشکیل می‌دهند، یعنی یک واحد الکتریکی که می‌تواند بار الکتریکی را در خود ذخیره کند. سطح انگشت به عنوان صفحه سوم خازن عمل کرده، که توسط لایه‌های عایق از  دو صفحه اصلی جدا می‌شود. همچنین در قسمت فرورفتگی‌های اثر انگشت ، لایه ای از هوا نقش عایق را بر عهده دارد. با تغییر فاصله بین صفحات خازن (با حرکت دادن انگشت و نزدیک تر یا دورتر کردن آن از صفحات‌هادی) ظرفیت خازنی کل تغییر می‌کند. به دلیل این ویژگی، خازنی که در یک سلول در زیر یکی از برجستگی‌های اثر انگشت قرار گرفته ظرفیت خازنی بزرگتری نسبت به خازنی دارد که در سلول زیر فروررفتگی اثر انگشت قرار دارد.

پردازنده اسکنر این ولتاژهای خروجی را خوانده و تعیین می‌کند که آیا این ولتاژ  مشخصه برجستگی است یا فرورفتگی. با خواندن داده‌های تمام سلول‌ها در سنسور، پردازنده می‌تواند به تصویر کلی از اثر انگشت دست یابد که مشابه تصویر گرفته شده توسط اسکنر‌های نوری است.
مزیت اصلی یک اسکنر خازنی آن است که برای تشخیص اثر انگشت ، به جای الگوی نور و تاریکی که باعث ایجاد تاثیر بصری اثر انگشت می‌شود نیاز به شکل واقعی انگشت دارد. این امر باعث می‌شود  فریب دادن سیستم سخت تر شود.

اطلاعات فنی

Specifications

Fingerprint image enrollment time

<0.5s

Sensor

Live fingerprint sensor

Fingerprint verification technology

fingerprint verification algorithm

Power supply

5V±5%

Work current

80mA

Peak current

120mA

Communication interface

USB

Working temperature

-10℃~50℃

Working humidity

45%RH~85%RH (no dew)

Dimension

88*53*12mm(L*W*H)

 

 

 

 

 

 

 

مدل های دیگر

اسکنر اثر انگشت نوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده