اسکناس شمار بانکی سها

 کنترل وضعیت هوشمند: سها در هنگام راه اندازی به صورت خودکار تمامی اجزای خود را چک میکند. در صورت وجود نقص در هر یک از قطعات ابتدا در جهت رفع آن تلاش میکند. اگر پس از این فرایند نقص باقی مانده باشد نوع خرابی روی نمایشگر LCDاعلام میشود تا فرایند تعمیر و نگهداری به سرعت انجام گردد.

عمر طولانی: استفاده از مکانیزم ساده تر شمارش و قطعات مرغوب به بالارفتن عمر دستگاه کمک کرده است. تجربه بالای تولیدکنندگان اجزا، دقت در فرایند مونتاژ و در نهایت اعمال فرایند کنترل کیفیت باعث میگردد تا سها عملکرد بهتر و طولانی تری داشته باشد.

 تعمیر و نگهداری آسان: نمایش خودکار نقص دستگاه در هنگام روشن کردن، در دسترس بودن، ماژولار بودن و سادگی تعویض بردهای الکترونیک و سایر اجزا باعث سهولت در پشتیبانی سها میگردد.

شمارش اسکناس به روشهای متفاوت: برخورداری از 4 روش عملکرد عادی، افزایشی، از پیش تعیین شده و حالت هشدار میتواند به کارمندان شعب در استفاده بهینه از سها کمک شایانی کند.

 تغییر سرعت شمارش در حین عملکرد: سرعت شمارش اسکناس در سها به روش دیجیتال و با استفاده از صحفه کلید و نمایشگر LCD دستگاه قابل تغییر است. این سرعت را میتوان در حین شمارش نیز تغییر داد تا بسته به کیفیت دسته اسکناس، از شمارش اطمینان بیشتری حاصل شود.

 وزن کمتر: با به کارگیری فن آوریهای نوین و استفاده از قطعات سبک تر اما کارآمد تر، وزن دستگاه از نمونه های مشابه قدری کمتر است.

مکشی   نوع شمارش
تا 100 برگ اسکناس در 5 ثانیه  سرعت
 بین 120 تا 170 میلیمتر  طول اسکناس
 حداکثر 0.15 میلیمتر  ضخامت اسکناس
تا 200 برگ اسکناس  ظرفیت شمارش گر  
100 تا 240 ولت، 50 تا 60 هرتز  توان ورودی
   در حال شمارش 600 وات در حالت آماده به کار 10 وات  مصرف دستگاه   
31 در 35 در 82 سانتیمتر  ابعاد 
  اختیاری  شاتر 
  LCD  نمایشگر اصلی
 عادی، افزایشی، هشدار، از پیش تعیین شده  روشهای شمارش 
   28 کیلوگرم  وزن 
   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده