ارائه گزینه های جدید پرداخت آنلاین به جهان عرب

سرویس پرداخت اقساط الکترونیک PAYFORT، امکان استفاده از کارت های اعتباری برای خرید کالا ها و خدمات وب سایت های تجارت الکترونیک و همچنین پرداخت به صورت اقساط ماهانه را برای مشتریان فراهم می کند و آنان می توانند از کارت اعتباری بانک مورد نظر خود برای این منظور استفاده کرده و از این پس هنگام خرید از فروشگاه الکترونیک، گزینه پرداخت اقساط را انتخاب نمایند.

در این صورت، تجربه جدید و بهینه ای برای کاربر به وجود می آید که به بهبود تجارت الکترونیک و رشد بخش پرداخت اقساطی کمک می کند.
در حال حاضر، گزینه پرداخت اقساطی در امارات متحده عربی، از طریق بانک های Emirates NBD، بانک مشرق و بانک ابوظبی (ADCB) ارائه می شود. در عربستان سعودی نیز این سرویس از طریق بانک های Saudi British Bank (SABB)، National Commercial Bank (NCB) و Saudi Hollandi Bank و در مصر نیز از طریق بانک مشرق و سایرین ارائه می شود.

مشتریان آنلاین این فروشگاه ها، تمایل به خرید اقساطی کالاها و خدمات در فروشگاه های متعدد را قبلا به اثبات رسانده اند و این تمایل در کالاها و خدمات حوزه های مختلف مشاهده شده است. امکان خرید اقساطی به مشتریان قدرت خرید بیشتری می دهد و آنان می توانند برنامه مالی منعطف تری داشته باشند. سرویس آنلاین پرداخت اقساطی این منطقه در حال رشد قابل توجهی است.

پیشنهادات پرداخت اقساطی ارائه شده در فروشگاه های فعلی این منطقه، معمولا نیازمند پر کردن فرم های  طولانی از سوی مشتریان است و همچنین به منظور تایید و احراز هویت مشتریان، زمانی طولانی صرف می شود. حتی گاهی ممکن است مشتریان برای کسب تایید اعتبار از بانک های مشارکت کننده، با چندین بانک تماس بگیرند که این روند نیز در حدود 3-4 روز کاری زمان می برد.

پلتفرم PAYFORT یک پلتفرم پرداخت است که چندین فروشگاه تجارت الکترونیک در سراسر جهان عرب مانند Souq.com، Dubizzle.com، Landmark، Sukar، AirCairo، flynas، Air Arabia، Carrefour و Tecom از آن استفاده کرده و در مدیریت و پردازش پرداخت های خود به آن وابسته هستند. بنابراین می توانند برای بهبود تجربه مشتریان خود نیز بر این پلتفرم متمرکز باشند.

منبع : http://www.thepaypers.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده