همبانک-جیرینگ

 

با استفاده از این سرویس می­توان از خدماتی نظیر استعلام موجودی حساب بانکی، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک استفاده نمود.

ویژگیهای همبانک :

1-استفاده از همبانک، هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد.

2-تراکنش ­ها در این سرویس، به صورت آنی انجام می­شود، بنابراین با استفاده از این سرویس مشتریان می توانند در کمترین زمان ممکن امور بانکی خود را انجام دهند.

3-مشتریان همبانک در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون پرداخت هزینه رومینگ از خدمات بانکی بهره ­مند می­شوند.

4-این سرویس بر روی بستر امن USSD، پیاده ­سازی شده و هیچگونه اطلاعاتی بر روی گوشی تلفن همراه ذخیره نخواهد شد.

مزایای همبانک برای بانکها و موسسات مالی و اعتباری :

1-بانک­ها ومؤسسات مالی و اعتباری می­ توانند از طریق سرویس همبانک، کلیه خدمات بانکی قابل ارائه در شعب خود را به مشتریانی که دارای سیم کارت همراه اول هستند، ارائه دهند.

2-    از ازدحام شعب کاسته می­شود زیرا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعب، می­توانند از هر مکان و در هر ساعتی از شبانه روز، خدمات بانکی مورد نظر خود را دریافت نمایند.

خدمات همبانک

خدمات متنوع بانکی شامل صورتحساب سپرده،اعلام موجودی حساب،انتقال وجه عادی،انتقال وجه مستمر، ثبت چک، گزارش برگه­ های دسته چک، انسداد کارت، موجودی کارت، صورت حساب کارت و خدمات متنوع پرداختی شامل پرداخت قبوض شهری و اپراتوری، خرید شارژ اپراتورها و سایر خدمات مورد نظر، از جمله خدمات “همبانک” هستند.

تفاوت همبانک با همراه بانک

سرویس “همبانک” بدون نیاز به نصب هرگونه نرم ­افزار، بر روی تمامی گوشی­های تلفن همراه و فقط با شماره گیری یک کد USSD قابل استفاده است در حالی که سایر سامانه­ های بانکداری همراه، نیازمند گوشی هوشمند و نصب نرم ­افزار مخصوص و محدود به نوع گوشی بوده و از نظر امنیتی در سطح پایین ­تری قرار دارند.

عدم پرداخت هزینه زیرساخت ارتباطی توسط کاربران همبانک در مقایسه با پرداخت هزینه ارسال SMSو یا استفاده از GPRSدر سایر سامانه­ های بانکداری همراه، از مهمترین قابلیت های همبانک بشمار میرود.

بانک های طرف قرارداد همبانک

بانک ملی، بانک انصار،بانک سینا،پست بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده