مرکز عملیات شاپرک، پاسخگوی مشکلات خرید از کارت‌خوان‌ها

 

به نقل از بانک مرکزی جمهوری‌ اسلامی ایران، مردم می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاههای کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه‌دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP (شماره تماس آن زیر برگه رسید خریدار درج شده است) پیگیری کنند.

در صورت برطرف نشدن مشکل، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز عملیات شاپرک به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم، نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده