wrapper

معرفی باشگاه پذیرندگان تجارت الکترونیکی تات:

از آنجا که رسالت شرکت تجارت الکترونیکی تات تامین حداکثری رضایت خاطر پذیرندگان خود می باشد، لذا این شرکت با هدف افزایش سطح خدمات و کسب رضایت پذیرندگان و تعاملات هرچه بیشتر فی مابین، اقدام به تشکیل باشگاه پذیرندگان شرکت تجارت الکترونیکی تات نموده است. تا از طریق این باشگاه منابع و امکانات متناسب با سطح وفاداری و ارزش آفرینی هر پذیرنده تخصیص و توزیع یافته و از این رهگذر تلاشی مشترک در جهت تحقق اهداف برنامه صورت پذیرد.

 

در این طرح، تراکنش های مالی از نظر تعداد و مبلغ محاسبه و ماهانه تجمیع شده و افزایش میزان تراکنش در دو وجه مورد نظر منجر به افزایش امتیاز و در نهایت جوایز و خدمات ویژه ای برای پذیرندگان خواهد شد.
اعضا باشگاه پذیرندگان تات بر اساس سطوح نقره ای ، طلایی و VIP (ممتاز) بخش بندی می گردند که شرایط عضویت و تسهیلات در نظر گرفته شده متناسب با هر سطح به شرح ذیل می باشد.



شرایط عضویت در سطوح مختلف باشگاه پذیرندگان:
لازم به ذکر است عضویت در هر سطح زمانی لحاظ می گردد که پذیرنده 2 ماه متوالی از نظر تعدادی یا ریالی تراکنش مورد قبول[*] مربوط به آن سطح را حفظ نماید.

شرایط تراکنش مورد قبول:
1- مبلغ هر تراکنش می بایست حداقل 10.000 ریال باشد.
2- از هر کارت بانکی حداکثر 3 تراکنش در روز قبول می باشد.(بجز موارد خرید شارژ)
3- تراکنش هایی که از کارت مربوط به حساب بانکی متصل به پایانه فروشمی باشد، محاسبه نمی گردند.( بجز موارد خرید شارژ)

معرفی تامین کنندگان

شركت تجارت الكترونيك پارسيان-پككو

 شركت تجارت الكترونيك پارسيان به دنبال بسط و گسترش صنعت استفاده از كارتهاي الكترونيكي در دنياي پيشرفته و طرح موضوع بكارگيري اين صنعت در بازار ايران در سال 1379 تشكيل و به ثبت رسيد.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری