wrapper

معرفی باشگاه پذیرندگان تجارت الکترونیکی تات:

از آنجا که رسالت شرکت تجارت الکترونیکی تات تامین حداکثری رضایت خاطر پذیرندگان خود می باشد، لذا این شرکت با هدف افزایش سطح خدمات و کسب رضایت پذیرندگان و تعاملات هرچه بیشتر فی مابین، اقدام به تشکیل باشگاه پذیرندگان شرکت تجارت الکترونیکی تات نموده است. تا از طریق این باشگاه منابع و امکانات متناسب با سطح وفاداری و ارزش آفرینی هر پذیرنده تخصیص و توزیع یافته و از این رهگذر تلاشی مشترک در جهت تحقق اهداف برنامه صورت پذیرد.

 

در این طرح، تراکنش های مالی از نظر تعداد و مبلغ محاسبه و ماهانه تجمیع شده و افزایش میزان تراکنش در دو وجه مورد نظر منجر به افزایش امتیاز و در نهایت جوایز و خدمات ویژه ای برای پذیرندگان خواهد شد.
اعضا باشگاه پذیرندگان تات بر اساس سطوح نقره ای ، طلایی و VIP (ممتاز) بخش بندی می گردند که شرایط عضویت و تسهیلات در نظر گرفته شده متناسب با هر سطح به شرح ذیل می باشد.



شرایط عضویت در سطوح مختلف باشگاه پذیرندگان:
لازم به ذکر است عضویت در هر سطح زمانی لحاظ می گردد که پذیرنده 2 ماه متوالی از نظر تعدادی یا ریالی تراکنش مورد قبول[*] مربوط به آن سطح را حفظ نماید.

شرایط تراکنش مورد قبول:
1- مبلغ هر تراکنش می بایست حداقل 10.000 ریال باشد.
2- از هر کارت بانکی حداکثر 3 تراکنش در روز قبول می باشد.(بجز موارد خرید شارژ)
3- تراکنش هایی که از کارت مربوط به حساب بانکی متصل به پایانه فروشمی باشد، محاسبه نمی گردند.( بجز موارد خرید شارژ)

معرفی تامین کنندگان

شرکت کارت اعتباری ایران کیش

تاریخچه
شركت ایران کیش با درک ضرورت توسعه ارايه خدمات پرداخت الکترونیک و نقش آن در توسعه پایدار و همه جانبه کشور، همکاری خویش را از سال 1382 با بانک‌های ایران آغازکرده و مسوولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش این بانک‌ها و صدور انواع کارت‌های اعتباری را بر عهده گرفت. این شرکت با چشم‌انداز توسعه ابزارهاي پرداخت و پذيرش و تبدیل شدن به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های PSP جهان و بزرگترین شرکت PSP خاورمیانه، ماموریت خویش را در زمینه توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان کارت و ایجاد بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بنا كرده است.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری