wrapper

ابعاد توسعه کسب‌و‌کار در بانکداری سه رکن دارد؛ رکن اول آن «بازار» و رکن دوم آن «محصول» و سومین رکن آن «فناوری». رکن بازار خیلی تخصصی و خیلی مهم است و رکن پایه‌ای بانکداری است، دو رکن دیگر یعنی محصول و فناوری در خدمت رکن بازار هستند.

ادامه مطلب...

هیچ صنعتی در هیچ مقطع تاریخی بدون چالش نبوده و نخواهد بود. این موضوع برای صنعت نوپای فناوری اطلاعات و به‌تبع آن بانکداری الکترونیک از ابعاد متنوع‌تری برخوردار است. یافتن دقیق چالش‌ها، پیمودن نیمی از راه است؛ به بیان دیگر ترسیم درست چالش‌ها بخشی از راهکار برون‌رفت از مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت است. درخصوص بانکداری الکترونیک می‌توان گفت بخشی از چالش این حوزه به راهبرد نامتوازن توسعه در جامعه ایران مربوط می‌شود.

ادامه مطلب...

زیر مجموعه ها

مدیریت بانکی

مباحث و مقالات مربوط به بازاریابی و فروش در شبکه بانکی

استفاده از تلفن همراه در صنعت بانکداری و پرداخت شامل تکنولوژی هایی مثل نرم افزار های مبتنی بر موبایلNFC،USSD یا ...

معرفی تامین کنندگان

شركت كاشف

شرکت مديريت امن الکترونيکي کاشف رسماً فعاليت خود را آغاز نمود.

شرکت مديريت امن الکترونيکي کاشف در آخرين روزهاي سال 1392 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به رسميت رسيد. اين شرکت که از جمله شرکت‌هاي گروه ملي انفورماتيک محسوب مي‌گردد، با هدف مديريت و راهبري وظيفه‌اي خطير در گستره بانکداري الکترونيک کشور، يعني مديريت امنيت بانکداري الکترونيک، به جمع شرکت‌هاي اجرا کننده اهداف حاکميتي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران افزوده شد. به منظور آشنايي بيشتر با اهداف و مأموريت‌هاي اين شرکت، گفتگويي اجمالي با مهندس مجيد نوري عضو هيئت مديره اين شرکت انجام شده که مشروح آن در ادامه مي‌آيد:

ادامه مطلب...

محل تبلیغات

معرفی تصویری