wrapper

ابعاد توسعه کسب‌و‌کار در بانکداری سه رکن دارد؛ رکن اول آن «بازار» و رکن دوم آن «محصول» و سومین رکن آن «فناوری». رکن بازار خیلی تخصصی و خیلی مهم است و رکن پایه‌ای بانکداری است، دو رکن دیگر یعنی محصول و فناوری در خدمت رکن بازار هستند.

ادامه مطلب...

هیچ صنعتی در هیچ مقطع تاریخی بدون چالش نبوده و نخواهد بود. این موضوع برای صنعت نوپای فناوری اطلاعات و به‌تبع آن بانکداری الکترونیک از ابعاد متنوع‌تری برخوردار است. یافتن دقیق چالش‌ها، پیمودن نیمی از راه است؛ به بیان دیگر ترسیم درست چالش‌ها بخشی از راهکار برون‌رفت از مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت است. درخصوص بانکداری الکترونیک می‌توان گفت بخشی از چالش این حوزه به راهبرد نامتوازن توسعه در جامعه ایران مربوط می‌شود.

ادامه مطلب...

زیر مجموعه ها

مدیریت بانکی

مباحث و مقالات مربوط به بازاریابی و فروش در شبکه بانکی

استفاده از تلفن همراه در صنعت بانکداری و پرداخت شامل تکنولوژی هایی مثل نرم افزار های مبتنی بر موبایلNFC،USSD یا ...

مطالب مرتبط

معرفی تامین کنندگان

شرکت KONA International

شرکت( KONA I (KONA International در کره جنوبی در سال 1998 ابتدا با نام KEBTechnology تاسیس شد.KEP خلاصه شده عبارت (KOREA ELECTRONIC BANKING TECHNOLOGY) است.سپس در سال 2012 نام خود را به KONA I تغییر داد.این شرکت در زمینه کارت هوشمند ،NFC و راهکارهای IT در بازارهای بانکی،حمل و نقل،بهداشت،خدمات عمومی (Epassport) در 75 کشور جهان ارائه خدمات می کند.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری