wrapper

ابعاد توسعه کسب‌و‌کار در بانکداری سه رکن دارد؛ رکن اول آن «بازار» و رکن دوم آن «محصول» و سومین رکن آن «فناوری». رکن بازار خیلی تخصصی و خیلی مهم است و رکن پایه‌ای بانکداری است، دو رکن دیگر یعنی محصول و فناوری در خدمت رکن بازار هستند.

ادامه مطلب...

هیچ صنعتی در هیچ مقطع تاریخی بدون چالش نبوده و نخواهد بود. این موضوع برای صنعت نوپای فناوری اطلاعات و به‌تبع آن بانکداری الکترونیک از ابعاد متنوع‌تری برخوردار است. یافتن دقیق چالش‌ها، پیمودن نیمی از راه است؛ به بیان دیگر ترسیم درست چالش‌ها بخشی از راهکار برون‌رفت از مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت است. درخصوص بانکداری الکترونیک می‌توان گفت بخشی از چالش این حوزه به راهبرد نامتوازن توسعه در جامعه ایران مربوط می‌شود.

ادامه مطلب...

زیر مجموعه ها

مدیریت بانکی

مباحث و مقالات مربوط به بازاریابی و فروش در شبکه بانکی

استفاده از تلفن همراه در صنعت بانکداری و پرداخت شامل تکنولوژی هایی مثل نرم افزار های مبتنی بر موبایلNFC،USSD یا ...

مطالب مرتبط

معرفی تامین کنندگان

شرکت به پویش ایرانیان آسیا

شرکت به پویش ایرانیان آسیا در سال ۱۳۸۹ با هدف به کارگیری دانش فنی تعدادی از متخصصان حوزه نظارت تصویری و افزایش توان رقابتی کشور در مقابل فشار تحریم ها توسط نرم افزارهای خارجی، کار خود را آغاز نمود. در ابتدا تعداد متخصصان به کار گرفته شده در شرکت بسیار معدود بود، اما رسیدن به هدف یاد شده، گسترش روزافزون شرکت را طلب می کرد. گستردگی حوزه نظارت تصویری و نیز وجود رقبای قدرتمند و بانفوذ در این حوزه نیز از دیگر دلایلی بود که سبب شد موسسان به پویش به سرعت شرکت را گسترش دهند.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری