wrapper

بانک آینده در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به راه‌انداری باشگاه مشتریان خود با نام ایران کارت نموده است. در این طرح که بر اساس تجربیات موفق در کشورهای مختلف برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود، خدمات ویژه خرید به دارندگان کارت ارائه می‌گردد.

ادامه مطلب...

امروزه یکی از بزرگترین چالش‏های پیش روی مدیران مجموعه‌های معظم اقتصادی، تعامل فعال، مترقی و نظاممند با جامعه‌ی بزرگ سرمایه‌های انسانی با سلایق متنوع و متکثر است. افزایش رقابت بین بنگاه‏های اقتصادی و نیز لزوم توجه به سرمایه‌های انسانی به عنوان قلب تپنده‌ی آنها، علاوه بر دشوار ساختن خدمت‌رسانی، سبب بروز خلاقیت و گشودن افق‏های جدید در حوزه‏ تعاملات و ارائه خدمات به این منبع کلیدی شده است.

ادامه مطلب...

معرفی باشگاه پذیرندگان تجارت الکترونیکی تات:

از آنجا که رسالت شرکت تجارت الکترونیکی تات تامین حداکثری رضایت خاطر پذیرندگان خود می باشد، لذا این شرکت با هدف افزایش سطح خدمات و کسب رضایت پذیرندگان و تعاملات هرچه بیشتر فی مابین، اقدام به تشکیل باشگاه پذیرندگان شرکت تجارت الکترونیکی تات نموده است. تا از طریق این باشگاه منابع و امکانات متناسب با سطح وفاداری و ارزش آفرینی هر پذیرنده تخصیص و توزیع یافته و از این رهگذر تلاشی مشترک در جهت تحقق اهداف برنامه صورت پذیرد.

ادامه مطلب...

باشگاه مشتریان بانک ملت ، یک محیط پویا وصمیمی است که تلاش داریم از طریق آن، شما را به عنوان دوستان خود در کنارمان داشته و ضمن خلق مزیت هایی علاوه بر خدمات متعارف بانکی، جدیدترین طرحها را به شما معرفی کنیم.
باشگاه مشتریان بانک ملت ، در نظر دارد که با اهداف ذیل فعالیت کند.

ادامه مطلب...

مطالب مرتبط

معرفی تامین کنندگان

شرکت Castles

شرکت Castles Technology Co, Ltd در سال 1993 توسط جمعی از مهندسان خبره در تایوان تاسیس شد.این شرکت در حال حاضر یکی از تولید کنندگان بنام کارت خوان های تماسی و غیر تماسی،پایانه های فروش بانکی ،پایانه های شعبه و لوازم جانبی مربوط به آن است و با 120 کارشناس در حال خدمت رسانی به مشتریان است.از محصولات مورد استفاده این شرکت در ایران می توان به پایانه فروش Castles مدل VEGA5000S در بانک ملی اشاره نمود.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری