wrapper

موزه موزه Wolfsoniana در ایتالیا به آثار هنری خود تگ های NFC و QR code اضافه می کند که با استفاده از آن بازدید کنندگان می توانند اطلاعات آثار هنری را روی گوشی هوشمند خود از طریق یک Application دریافت کنند.

شرکت سامسونگ در استرالیا با استفاده از Galaxy NoteII کمپین تبلیغاتی برگزار می کند.در این کمپین با استفاده از Galaxy note تگ های NFC یا QR کد ها خوانده می شوند و از سایت سامسونگ استرالیا ویدئو مربوط دانلود می شود.

شرکت تایوانی Chipbond برنده مناقصه همکاری با Apple در زمینه افزودن امکان امنیتی اثر انگشت با استفاده از تکنولوژی NFC شد.انتظار می رود iPhone 5S با امکان Finger print NFC به بازار عرضه شود.

شرکت Adspace در 140 فروشگاه تبلیغات از طریق NFC را بر بستر Blue Bite's mTag اجرایی میکند.این تبلیغات با استفاده از QR code این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که از این طریق دانلود کنند،به بازیهای آنلاین دسترسی داشته باشند و طرح های تشویقی دریافت کنند.

unicredit کیف پول چند منظوره خود را به صورت آزمایشی با 60 کاربر راه اندازی می کند.این پروژه آزمایشی با همکاری Telecom italia به بازار عرضه خواهد شد.

معرفی تامین کنندگان

شرکت Watchdata

شرکت Watchdata یکی از پیشروان امنیت در پرداخت و اهراز هویت الکترونیکی در دنیاست.این شرکت در سال 1994 در چین تاسیس شد و در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در سنگاپور است و با کمک 11 دفتر منطقه ای به بیش از 50 کشور دنیا خدمات رسانی می کند.این شرکت در زمینه هایی دیگر نظیر خدمات اپراتور همراه،موسسات مالی و اعتباری،اپراتور های ترافیکی و حمل و نقلی و همچنین دولت الکترونیک سابقه درخشانی در دنیا دارد.راهکارهای ارائه شده توسط شرکت Watchdata هم اکنون در حال خدمت رسانی به 1 میلیارد کاربر موبایل،80 میلیون کاربر بانکی و 50 میلیون مسافر در کل دنیاست.

ادامه مطلب...

معرفی تصویری